Wednesday 1 October 2014

RADIANCE SIGNATURE daebak!!

fuhhhhhh... lebih setahun aku abaikan blog ni rupanya.. huhuhu

seriously memang takde masa nak hapdate & takde benda yang best pun nak cite.. but now ada benda yang aku nak share so time to spread the story!!

sesapa yang rapat dengan aku memang tau aku agak obses dengan KESIHATAN dan jugak KECANTIKAN.. hehe now we put aside about obsesi kesihatan ku & aku nak cite pasal obsesi KECANTIKAN.

so far memang banyak produk aku dah cuba untuk hilangkan parut-parut jerawat kat muka ni but takde yang betul-betul buat aku puashati. yes parut memang susah nak hilang especially yang berlubang dah bertahun-tahun kan.. understood..

then 4 bulan lepas aku asyik tengok promo tentang RADIANCE SIGNATURE dalam FB. yes mula-mula memang aku macam "eleh... boleh caye ke?" then aku start digging about the product & decide to try sebab dia cakap kesan dia seawal 3 hari gitu! hahaha


lepas 3 hari apa yg aku dapat? haha of course parut belobang aku ni tak hilang!! come on la parut 20 tahun nak hilang dalam masa 3 hari?? unless you go to laser treatment, jangan nak mimpi la bole hilang sepantas itu! be logic sikit yek!

so lepas 3 hari kulit rasa moist dah tak kering sangat. whole body ok bukan muka only. then dari hari ke hari aku bole nampak whole body makin cerah. yes aku happy sangat sebab dalam adik beradik aku la yang paling gelap kulitnya.. hehe tapi idak la pulak putih melepak macam Nora Danish ok!! lagi sekali, be logic! aku cakap MAKIN CERAH, bukan MAKIN PUTIH MELEPAK! hehehe Alhamdulillah..

then aku decide to consume produk ni continuously and Alhamdulillah parut-parut kat muka ni macam dah pudar la sikit. yang parut berlobang tu still ada but getting better. it depends on hormone individually. maybe yang umur dalam 20an tu kesan dia memang cepat but umur macam aku yang dah nak masuk senja ni.. takes time la sikit. but aku sentiasa believe beauty from inside. yes memang banyak produk krim kecantikan yang kata boleh repair skin but aku lebih percaya dengan kaedah pemakanan. kalau dalaman kita ok then it will show outside.

meh aku share sikit pasal produk nih.

► KECANTIKAN:
. Mencerah dan menggebukan kulit seluruh badan.
. Memberikan kulit yang cantik dan sihat.
. Menjadikan kulit glowing secara natural.
. Menghilangkan kulit kusam & tidak bermaya.
. Anti Penuaan dan menjadikan wajah kelihatan muda.
. Memperbaiki dan memperbaharui sel-sel kulit.
. Menghilangkan sel kulit mati.
. Mengecutkan dan menghilangkan jerawat.
. Menghilangkan jeragat.
. Memudarkan dan menghilangkan parut jerawat.
. Menghilangkan kesan lebam di bawah mata.
. Meningkatkan kandungan kolagen dalam badan.
. Mengecilkan pori-pori.

► KESIHATAN:
. Anti kanser.
. Menstabilkan tekanan darah.
. Menstabilkan hormon lelaki dan wanita.
. Merawat ekzema.
. Merawat imsonia.
. Merawat resdung.
. Merawat penyakit kencing manis.
. Merawat dan mencegah kanser pa.yu.da.ra.
. Merawat dan mencuci buah pinggang.
. Meningkatkan sistem imunisasi dalam badan.
. Bertindak sebagai Anti-Body.
. Memberikan tenaga serta merta.
. Memberikan tidur yang nyenyak.
. Merawat keputihan pada alat su.lit wanita.
. Menegang dan menganjalkan pay.u.da.ra.
. Merapatkan alat su.lit wanita yang longgar.
. Merawat rambut gugur dan tidak bermaya.
. Melawaskan pembuangan.
. Meningkatkan daya ingatan.
Serta mempunyai 1001 khasiat lain.

► BENTUK BADAN YANG IDEAL:
. Mengawal berat badan.
. Membuang tok.sin dalam badan.
. Meningkatkan kadar metabolisme badan.
. Memberikan rasa kenyang.
. Mengawal nafsu makan.

Radiance Signature™ juga..
✔ Mengandungi pemakanan sunnah seperti kurma, madu dan delima.
✔ Dalam bentuk liquid (sachet) yang mudah dibawa.
✔ Boleh diminum oleh ibu yang mengandung, dalam pantang dan menyusu.
✔ Sesuai untuk mereka yang mengidap diabetis dan kencing manis.
✔ Mengandungi ramuan dan kandungan aktif.
✔ 100% natural base.
✔ Tanpa Sapuan.
✔ Tanpa Bahan Terlarang.

JANGAN RISAU Radiance Signature™ juga..
✔ Produk berstatus GMP
✔ Mendapat kelulusan -KKM 120314/03/149
✔ Mendapat Kelulusan -Halal 20140424-164308(PR)
✔ Produk Selamat & Berkesan

Maklumat Saiz Per Hidangan :
► 1 Kotak mengandungi 20 sachet
► 1 sachet 20ml.

Cara Pengambilan:
► Hanya koyak dan minum.
► Hanya perlukan 1-2 sachet 1 hari untuk kesan dan rawatan terbaik.
► 1 sachet di waktu malam sebelum tidur.

Kesan Terbaik:
★ 1 sachet pada waktu pagi sebelum breakfast
★ 1 sachet pada waktu malam sebelum tidur.

Lagi:
★ Untuk kesan yang cepat dan optimum dinasihatkan tidak mengambil kafein & alcohol.
★ Minum air yang banyak.

Proses:
1. Merawat dalaman badan terlebih dahulu sekirannya dalaman badan mempunyai masalah.
2. Merawat dan menggantikan sel kulit mati.
3. Menambah kandungan kolagen dalam badan.
4. Menjadikan kulit cerah dan gebu secara sekata.
* Perubahan setiap orang berbeza.
* Kesan cepat atau lambat bergantung kepada genetik & hormon individu.

sebab aku puas hati dengan produk ni that's why aku start promote to kawan-kawan. selama ni memang aku jarang nak promote barang-barang yang aku pakai but this time trust me seriously worth your money!


Gambar kat atas ni aku pakai Auto mode. selama ni kalo nak selfie mesti pakai Beauty Face mode. haha menyesal pulak dulu asyik selfie pakai Beauty Face mode sebab now aku takde gambar nak compare before & after.. grrrrrrrrrr...

so guys kalo you all nak try PM me direct or SMS/Whatsapp 019-3884379. Kalau yang dekat-dekat area Damansara bole je kalo nak aku deliver terus.

fuhhhh siap jugak 1 entry akhirnya.. hahaha

고맙다!



No comments: